måndag 14 februari 2011

10 hours left!

Heej!

Imorron lyfter vi från kalla Sverige! Eller snarare om ca 10 timmar är det nu. Det börjar bli lite spännande.

Idag har jag införskaffat mig en hård resväska till senare resor. Hihi. Det känns coolt kan jag tala om för er. haha. Nu ska jag bli en resenär på riktigt!

Egentligen borde jag sova nu. Men sova kl åtta på ett lov? Nja skulle inte tro det. Kvart i fyra åker vi hemifrån. Eller eftersom jag känner min familj alldeles för väl så kommer det bli ca 5. Haha. Fast vi kan också förvåna och vara klara kvart i fyra.

Nu ska jag baskenimej shoppa loss. Jag har bara 7 kilo med mig var av väskan väger två. Nu ska jag ta fram rovdjuret i mig. Och jag får verkligen inte glömma att ta med mig te hem. Massor med te. Det finns inget godare te än det i London för er som inte vet.

Ha det bra i tråkiga Sverige så hörs vi på lördag!

Och ifall planet störtar så har jag iallafall haft ett värdig liv med världens bästa vänner och familj!

Love you!

Inga kommentarer: