måndag 17 januari 2011

Sommarplaner


Jag har varit hyfsat deprimerad för min hemska sommar som jag ha framför mig. Eller asså jag överdriver väldigt mycket men saker och ting ändrades efter att jag fick reda på att inte hela ledargänget skulle från föregående sommar skulle vara med denna sommaren. Så nu tar jag sommaren i egna händer och söka andra jobb. High caparall och kolloledare står högst på min lista. Så nu håller jag på och skriver smöriga brev om mig själv, letar efter referenspersoner och skriver cv:n. Det är kul. jag hoppas jag får något av de jobben jag söker. Ett annat jobb som jag borde söka för att få mest pengar är paketsorterare på pappas jobb. De tjänar minst dubbelt så mycket som jag fick förra året. Fast allt går inte ut på pengar, man ska ha roligt på vägen också-

Denna sommaren ska jag vara med om äventyr!

Inga kommentarer: