lördag 1 januari 2011

°

SAMMANFATTNING ÅR 2010

Bilder om året kommer senare när jag återhämtat mig från den underbara natten som också kallas nyår!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var utbytesstudent i ungern, planerade ett stiftsläger, blev juniorledare, åkte x2000 och flög flygplan.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inget faktist. Kanske det vanliga med att bli smalare och träna mer. Haha. Men jag lyckades inte så bra eftersom som jag fick förbud på att träna i september månad.

Vilka länder besökte du?
Frankrike, Tyskland, Danmark, Ungern, Norge och Storbritannien

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer återträffar med hela skaga 08!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Midsommar, när det nu var. ;) Okej jag kanske ljög att jag skulle minnas datumet men det var himla bra midsommar!

Vad var din största framgång 2010?
Jag vågade prata mer engelska och skita i vad de tänkte, bara försökte så gott jag kunde.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag pajade knät åter igen. En kille i min klass tyckte att det behövdes vridas runt några varv, ungefär. ;) Men det var också bra eftersom jag fick reda på det verkliga felet vilket var minisken och jag fick en remiss till sjukgymnasten.

Bästa köpet?
Systemkameran, ipoden, hängslebyxorna och tomas sabo-halsbandet

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Midsommar, Taize, Konfirmandledare och mina underbara vänner som alltid gör mig lycklig!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
sen en tid tillbaka med melissa horn
Waka waka med shakira
we no speak americano med ja vem vet. ;)


Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat min morfar! Helt klart.

Hur tillbringade du julen?
Som vom vanligt med farmor och farfar två dagar innan och sen hos mormor och morfar med resten av kullen på massa barn och annat.

Favoritprogram på TV?
Ung och bortskämd, halv åtta hos mig. Oj jag kommer knappt ihåg. haha. Jag älskar serier också vilket har vart många trevliga detta år fast eftersom vi inte har de kanalerna som krävs streamar jag dem online och därför vet jag inte om det räknas som tv-program.

Bästa boken du läste i år?
Jag har knappt läst några böcker iår. Jag hinner liksom inte om ni förstår vad jag menar. men jag har såklart läst min favoritbok som jag vill vara några gånger detta året också.

Största musikaliska upptäckten?
MELISSA HORN!

Något du önskade dig och fick?
En resa med mina vänner. Den resan blev till London och var helt sinnessjuk!

Något du önskade dig men inte fick?
sommar året runt!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Gick till skolan, min familj glömde att sjunga för mig detta året. Men sen firade jag med en underbar 80-talsfest med skaga och lite andra på helgen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja bättre lärare!

Vilken kändis var du mest sugen på?
herregud det finns bara ett svar och det är BILL SKARSGÅRD. Är är helt fast vid honom!

Årets hetaste?
bill skarsgård!

Årets bästa?
allt skratt!

Inga kommentarer: