onsdag 5 januari 2011

snöiga skaga

hejsan.
Ja jag vet att jag lovade bilder från året. oooch det kommer snart. Jag ska bara ha lust till det.
Imorron åker jag på konfaläger till skaga med friluftsgruppen. Det ska bli riktigt nice! alla sakker ska med. lucia kläder, finkläder till middag, termobyxor, varma kläder, kläder att sova i, kläder till teater. ja massor ska med och jag kommer ha massor med väskor har jag en känsla för. Men det ska bli kul och detta kommer bli det mest fantastiska konfalägret någonsin! Jag har packat och gjort diplom och förberett de senaste dagarna!
Förresten hämta jag mina glasögon igår. Jag blev nöjd.

nej nu ska jag springa till petra och hämta en fjäderboa.

Ta hand om er.

1 kommentar:

Simon sa...

"detta kommer bli det mest fantastiska konfalägret någonsin" ?
Eller du menar det näst bästa kanske? :-)

Förresten, stavas inte follow med två L? Eller ska det vara så?

Frid!