fredag 22 augusti 2014

Nattugglan på besök!

Tre dagar kvar nu. Kan fortfarande inte förstå att hela sommaren har passerat utan att jag knappt har hunnit blinka. Nu sitter jag på mitt tredje sista nattpass. Ja, tre nattpass och ett första skift har jag kvar och förhoppningsvi kommer jag orka göra något mer under min tid här. 

Jag är faktist lite brun ändå. Även om det är elva grader och en isande vid. Shit pommes frites.  Jag har idag haft en liten spadag. Tagit hand om mig själv helt enkelt. När kompisarna arbetar så är det inte mycket att göra. Då får man ju underhålla sig själv. hehe. ;)

Lite mumigt såhär mitt i natten. Hehe. När sötsuget är som störst. ;) Eller mumssuget. Eller nått. Nu börjar det bli jobbit att vara vaken. Snark. Hatar att ställa om mitt dygn hit och dit. Men aja, sova kan man göra en annan gång!

Pussar.

Inga kommentarer: