lördag 16 augusti 2014

mys

Nu har jag, Matylda och Achima flyttat till Hotellet. Ja, det är lite som att bo i en bur. Man har inget kök, man kan inte gå klädd hur man vill, internet finns bara på vissa ställen och man är alltid omgiven av människor (om det nu är en dålig sak. hehe.). Vi har iallafall nära till jobbet och även nära till gymmet. Det är ju fantastiskt. 

Matylda fick ett paket från Polen och det var mysbyxor till oss alla. Så himla fina. Och ser ni mina monstertofflor? Shit. Ulltofflor. Supervarma, fluffiga tofflor och jag älskar dem. 

Imorgon ska hela Melbuteamet på Valsafari. Vi ska åka bil, kolla på en kyrka, se på valar och till sist åker vi hem till våran chef och har grillparty. Wiiie. Perfekt. Jag ser fram emot det så himla mycket. Men först innan imorgon så ska jag jobba några timmar, och gå till gymmet. 



Kära Grey's anatomy. Jag är fast. Nu är det dock endast en och en halv säsong kvar innan jag kommit ikapp. Shit, vad mycket tid jag måste lagt på detta. hehe. Men det är perfekta sättet att slappna av. Har ni sett hur min dator ser ut föresten? Herregud. Det kommer bli så dyrt att fixa.. Tänk vad lite klumpighet kan göra..

pussar

Inga kommentarer: