torsdag 21 augusti 2014

Äventyr

 Det här är från våran Valsafaritripp. Shit vad vi har kul tillsammans. Jag älskar det. Det kommer bli tråkigt att lämna dem, precis som alla andra gånger man lämnar något som fäst sig i sitt hjärta.


















Finaste bästa tjejerna! Vilken sommar vi har haft. Kolla vad fina dom är! Massa pussar till dom.


Efter några timmar på båten så fick vi iallafall se en val som kallas spermaval. och vi skrattade så vi grät. haha. Men ah, 10 pers av oss femton blev sjösjuka. Jag hade tagit norska lyckopiller innan (åksjukepiller) så jag klarade mig konstigt nog. Så visst var det fantastiskt när vi väl såg den giganstiska valen. Men asså om man frågar de som låg och spydde i ett rum skulle de nog inte göra om det. haha. ;) En gång räcker helt enkelt.



 Dagen efter Cyklade jag och min vän runt ön. Jag hade haft två timmars sömn och sedan arbetat närmare 10 timmar. Men ja, när sebastian ringde och frågade om jag var på så sa jag konstigt nog ja. haha. På vägen hittade vi en vacker kärleksstig. Ungefär 4,5 mil blev det totalt. Och som ni alla vet är inte det så platt här uppe. Men jag klarade mig bra. haha. jag var förvånad. kanske har sommarträningen gett resultat ändå! ;)

 Älskade Marta är tillbaka från Polen. Vi är helt normala här i vår bubbla.



 Igår var jag, Sebastian och Matylda på en roadtrip. Vi åkte äntligen till Den där kyrkan jag visade er för länge sedan. Vi var också i Svolvaer, Heningsvaer och Unstad innan vi återvände hemåt. Världens finaste väder hade vi också. :)


Inga kommentarer: