söndag 14 augusti 2011

Neam

Ja, just nu sitter mina ungrare och tittar på film. Varje gång vi tittar på film försöker vi hitta någon med ungerskt text så att dom ska förstå. Ni kan ju föreställa er hur lätt det är. Haha. Det är inte så att jag brukar titta på filmen har ungersk text så vi får starta många filmer för att sedan bestämma oss för att prova en annan. Nu kollar vi på Djävulen bär Prada, med engelsk text eftersom vi gav upp letandet (we are to tierd for do some boardgames or kubb)

Jag ska inte klaga, jag hade en fantastisk natt igår och alla andra dagar är också mycket bra! Men jag måste medge att jag typ aldrig vart såhär trött förut! Det är så mycket hela tiden och så ska man prata engelska och vara trevlig och ja, ni vet.

Haha. Jag trodde knappt att jag skulle kunna känna det men jag har faktist svårt att hitta svenska ord. Det tar mycket längre tid än vanligt.

Sov mycket och titta på en bra film när det är så tråkigt väder ute!

Inga kommentarer: