tisdag 16 augusti 2011

Missing

Nu har dom åkt hem! Eller ja klockan åtta i morse åkte dom. Det känns hemskt. Jag vill bara ha dom här. Det kändes som att igår började man känna sig mer vana med varandra och komma in i varandras rutiner och så åkte dom hem idag. Jag kom väldigt nära den äldre systern. Vi var ganska lika på något sätt och tänkte lika om det mesta.
Det är fruktansvärt tomt och tyst här hemma. Och ingen att prata fruktansvärt dålig engelska med svensk brytning med. Den engelskan får jag väl använda i taize nästa år.
Dock kikade jag på flygbiljetter igår. Det kostar runt 500 att flyga till Budapest. Typ lika mycket som att hälsa på någon i Stockholm. Haha. Jag älskar när det blir så. ;) Därför ska jag beställa flygbiljetter snart och kanske besöka dom på höstlovet. Vi får se. ;) Jag skulle älska att göra det om jag ska vara ärlig.

puss

Inga kommentarer: