tisdag 23 augusti 2011

första sista dagen i skolan..

Nu är skolan igång. Schemat fick två lektioner till. Men det blev inte roligare eftersom dom sattes på olagliga tider och vi fick mycket fler håltimmar. Lärarna tyckte inte det gjorde något att vi hade ett fem timmars långt hål på fredagar eller samma på måndagar. Vår Schemaläggare är död och han från företaget som skolan hyrde in har nog inte sin bästa dag på jobbet idag. Hur fan ska vi lyckas vara på historia och svenska samtidigt? Det är nog bara något som han vet. ;)

Att komma till skolan var ändå bra för mig. Jag insåg att jag faktist saknat mina klasskamrater. Och vår lilla klass som nu består av tolv personer. :) Vi var alldeles fnissiga.

Aulasamlingen var dessutom helt galen. En av rektorerna började sjunga: Vem vill gå i tvåan nu? och alla skulle svara: Ingen, ingen. Haha. Fatta vilket liv det var. Sen så finns det en på estet som i ettan som är allergisk mot parfym vilket betyder att man inte får ha deodorant med parfym och absolut inte vanlig parfym och heller inte hårspray.
Jag skrattar lite för mig själv. Alla manliga deodoranter luktar massor och det betyder att dom inte får använda det = vi kommer förgiftas efter några veckor!!!

puss

Inga kommentarer: