torsdag 11 oktober 2012

NH

Jobb på Norra Härenes enda gata, utskottsmöte och sku är det som står på schemat. Jag vet inte vad som är det roligaste. Eller jag vet förresten, att  Norra Härene bara har en gata tycker jag är det roligaste! Haha. Det är ungefär som att Peru bara har ett tåg!! Fast de är ju ett utvecklingsland och jag tror inte Norra Härene är det. Meeeen man kan aldrig vara säker! Haha.

Jag har flätor i mitt hår efter att jag duschade igår och väntar mig gigantiskt änglahår, ett sådant som får barnen att tystna och lugnt måla på sin teckning. ;)

På sku, vet jag inte riktigt vad som händer. Alla som kan spela instrument ska träna med Reibjörn inför tv-inspelningarna. Men jag som känner att det inte riktigt är min starka sida även om jag kan spela lite på alla instrument, men tyvärr inget riktigt bra, vet inte vad jag ska göra. Kanske sitta och damma i ett hörn tillsammans med några andra omusikaliska kvalster.

nu måste jag se hur mitt änglahår blir.
Pusspuss!

Inga kommentarer: