söndag 21 oktober 2012

en helg med stort H.

Fantastisk helg! Mitt liv är perfekt! Jag har det helt enkelt bäst här i Sverige just nu även om jag längtar till den tiden då jag lämnar landet och får åka till Peru!

Vad hände då i helgen? Jag hade mys med H och L, var på bio, spökvandring och utflykt till kinnekulle i ösregnet. Jag var hos mormor där jag lekte båt, gick på pusskurs hos min allmänvetande minsta fyra årige kusin Elias och satt i skogen och filosoferade.

Spökvandringen var förövrigt mycket trevlig. De var mycket bra förberedda och rabblade repliker som de aldrig gjort annat än att vara robotar i hela sitt liv!

Dagen idag kallas nog skypedagen. Väntar på att Jenny ska bli färdig med sina läxor så vi kan skypa, senare vid sju ska jag skypa med bästis innan Paul loggar in och så ska jag prata med honom ett tag. hehe. Perfekt dag helt enkelt! ;)

Puss

Inga kommentarer: