onsdag 4 april 2012

tid kommer

Fixar och donar lite idag. Jag har hunnit med massor av fint. Jag började dagen med att åka till sjukhuset och röntgas. Det gick bra tror jag. Det tog iallafall inte så lång tid, max en timme och jag som hade räknat med flera timmar. Nu ska vi se om dom hittat något. Det var nästan som en modeplåtning, handleden vred och vändes åt alla håll och kanter. Resultatet får jag en annan dag.

Vid halv två var jag i kyrkan och tränade på påskspel. Spännande. Det var ungefär som vanlig. Tåg med Jesus i mitten, skrikande på golgata, kvinnor vid graven och lärjungarna vid emmaus. Som vanlig helt enkelt. Efter några timmar i kyrkan åkte jag till slöjddetaljer för att införskaffa mig... Ja, vaddå tro? Det blir en överraskning till dom som kommer på påskkalas.

Nu ska jag nog vila lite så min leukoplasma försvinner och min handled blir bättre.

puss

Inga kommentarer: