söndag 4 november 2012

Idag är en vanlig dag


En riktigt kylig dag har det varit. Jag och mamma tog en lång promenad för att få igång min skadade fot medan Viktor hade samling för innebandyn. Det var en fin match även om jag förstår mig på hälften av det som de gör på planen. Mössan var på hela dagen.

Väl hemma i det lika väl så kyliga huset fyllde jag i det sista till volontärresor och skickade iväg ett mail med extrema mänder bifogade filer. Fint.

Imorgon är det första dagen på nya jobbet kan man väl säga, även om jag var där två gånger förra veckan. Det är ändå lite pirrigt eftersom det blir så mycket nytt. Vara i klass, alla rutiner och alla lokaler.   Hahaha. Jag har så stor press på mig själv att jag ska lyckas från första stund och det är antagligen det som sätter sprätt på nerverna!

puss.

Inga kommentarer: