fredag 7 september 2012

snuvigt

Asså jag börjar verkligen trivas med livet som vikarie. Barnen är så härliga och på ett sätt så känner jag mig hemma! Jag kanske ska bi fritidsledare istället? Nej, jag tror inte det. Men kanske vara lite kurator på en skola för låg och mellanstadiet kanske? Det lär jag väl komma på senare i livet när jag är utbildad och klar. :) Det jag ville säga är att det här känns verkligen som min grej just nu!

Igår var jag också på en intervju med företaget Hanne K Larssen. Det gick bra och jag fick jobbet! Så nästa vecka ska jag vara i Mariestad, Vänersborg samt Göteborg och jobba. Företaget gör marknadsundersökningar för kunders räkning. En kund ringer och säger kan ni göra en undersökning om vad eleverna tycker om att ha fått datorer i skolan, och så kommer Hanne K Larssen upp med frågor som sedan kunden godkänner innan HKL skickar ut sin personal på uppdrag. Det är ett timjobb och jobben beror mycket på hur mycket HKL har att göra och liknande. Men jag ser det som en utmaning!! :) Det är en sådan fruktansvärd adrenalinkick att intervjua nya människor.


Så idag gör jag antagligen min sista dag på fritids igår var min sista med jag fick förlängt med en dag! Jag börjar dock känna av skolsjukan och min näsa rinner. Typiskt då! Efter jobbet ska jag till Sockerbruket och börja med filmen som vi filmade i Oslo. Samt träffa Izabella, Jenny Johanna och Denny! Wiiie! Sen ska Jenny sova här. Jippie!




Inga kommentarer: