lördag 22 september 2012

jobb åt Hanne K

Hösten är verkligen här!! Igår var jag och Amanda ute i 8 timmar i Falköping och intervjuade människor för Hanne K. Man möter så många speciella härliga personer när man är ute. Men ska jag vara helt ärligt så frös jag in till benen och det tog många timmar på kvällen att bli varm medan Adam skrattade åt mig där han satt i sitt linne! Ändå hade Manne vart och lämnat en extra tröja till mig vilket var tur.

Ja, jag insåg iallafall att jag behöver en riktig höstjacka. Men den behöver vara lite billig också!! Ja, vara varm eller spara pengar. Svårt val!

Skolbacillerna vill inte helt lämna mig riktigt. Snuva och halsont är det som är på modet. Förhoppningsvis inte halsfluss även om det verkligen känns som att halsen värker och tungan är halvt bortdomnad. Nattkampen står vid dörren och jag har inte tränat på en hel vecka..

Puss.

Inga kommentarer: