fredag 3 februari 2012

allt ni vill veta om mig nu!

HAR DU BRA KONDITION:
Det är en smakfråga. Sämre än vissa men också bättre än vissa. Lagom helt enkelt.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår i Andreas photo booth. Bara massa flummiskort som min älskade klass brukar vara bra på.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Mest hostig och lycklig.

VANLIGASTE FÄRGEN PÅ DINA KLÄDER:
Min mamma säger att jag inte får köpa mer svarta kläder så jag antar att det är det som jag bär mest men rosa är alltid en hitt. Dock tycker jag att blått har blivit en vacker färg. :)

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Om jag anstränger mig och är med på det. Precis som de flesta.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Absolut! Igår var dagen då jag blev ordförande i barnutskottet och jag hann med en andakt på sku innan jag åkte hem och sov.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Om jag får välja så skulle jag säga apelsinjuice men ofta blir det vatten.

KAN DU LAGA MAT:
Hehe, det är också en smakfråga. Jag kan laga mat till mig själv och jag är bra på att laga ungspankaka (vilket inte är så svårt).

ÄR DU NYTTIG:
jag skulle vilja vara nyttigare. hahaha.

ÄR DU BLYG:
Absolut! Men jag jobbar på att försöka vara socialare än vad jag nu är. Typ hälsa på fler personer. Men lär man känna mig så är jag inget vidare blyg. :)

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
halv sju

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
det beror på vad som man räknar som offentligt, så kaaanske.

JAG SOVER:
Helst i ett knökat vidskydd nära mina vänner ute i det fria.

VAD SA DU SENAST:
Han svarar ju inte några längre svar på frågorna. Det är ju bara skavlan som trycker ur honom allt.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:
Min absolut bästa vän Erika! Henne kan jag alltid säga allt till så det är det bästa alternativet.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Lite sömn och att bli frisk

HAR DU SNYGGA SKOR:
Absolut, speciellt mina ''snyggskor'' som jag inhandlade i Stockholm.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST NÄSTA VECKAN:
Min födelsedag! och att vi ska ut med klassen på fredag! :)

Inga kommentarer: