onsdag 15 februari 2012

14 februari

Min alla hjärtans dag blev ändå en ultimat sådan! Jag, Hanna och Cissi satt och åt chokladfondant, mumsade på gelehjärtan och kollade på crazy stupid love. Vi snackade också en del, något som vi verkligen behövde göra. Aw man märker verkligen hur mycket man saknar dom mellan att man ses! Hihi. Tyvärr har jag inga bilder, men det kanske är tur det. För jag kände mig lite halvsliten sådär.

Det är tragiskt. 14 februari gör verkligen några få nykära och de personerna går på ännu mer rosa moln medan resten av befolkningen känner sig ännu mer ensamma, övergivna och vill mest av allt hänga sig eftersom de inte heller denna alla hjärtans-dag har lyckats hitta den rätte. Haha.


Hoppas ni hade en bra alla hjärtans (överskattad)-dag.

Puss

1 kommentar:

Simon sa...

http://theoatmeal.com/blog/valentines_day