onsdag 2 november 2011

Förnyelse

Det här inlägget är mest till för att lugna mitt största fan och trogna läsare farfar. Och ja, jag lever och mår bra!

Men åter till nuet. Igår kom jag hem från Erika. Stockholm med henne är typ det bästa som kunnat hända mig just nu! Jag är så lycklig.

Efter att jag mötte ett välbekant ansikte med körtelfeber på la thai (Judit!) och ätit upp min lunch så gick jag till bodyshop för att boka makeuprådgivning. Det är inte direkt min grej att sminka mig men det kommer att bli. ;)
Jag fortsatte gatan ner och bokade klipptid när jag ändå höll på. Det gäller att sköta sitt hår så att det blir långt till studenten.
Förnyelse på g alltså.

Lovet fortsätter med att jag imorron går till body shop somsakt och efter det hämtar upp Erika innan vi sticker till Skara och hänger med fina killar en lovdag som den. Resten av lovet kommer tillbringas på skaga för lite djupa samtal, bus och alldeles för lite sömn!

puss

Inga kommentarer: