fredag 7 oktober 2011

helgen

Jag är pigg och glad. Uppe med tuppen och är redan klar även om jag ska åka om en halvtimme. Då ska jag träffa Hanna i skolan och vi ska göra klart vår engelskaredovisning! Herregud. Hur ska det sluta.. Håll tummarna. hihi.

Efter skolan ska vi vara med i ett konstprojekt som ni kanske sett, Still alive. Konstnärer kommer antagligen vara arg på oss eftersom vi bara ska vara med på en dag av tre. Men det är inte vårt fel, Helena vimsa till det som vanligt. Ovanligt? NEJ. Haha.

Efter det ska jag ha gasen i botten till eggby. Där är det konfirmandläger, bara över en natt, men ack så mysigt (hoppas jag). Haha. Min helg fortsätter i samma takt och klockan nio i morron bitti ska jag vara i sävare och hämta barn för att sticka till Götene på äventyrsdag. Om inte det vore nog kommer fina vänner och sover hos mig lördag till söndag, och på söndagen rullar vi vidare till Skara för att återigen träffa våra konfirmander i kyrkan.

Puss

Ps: Vet ni?! Jag vann bowlingen igår. Jag hade minst sex strikear och såklart var killarna lite sura. En tjej kan ju inte vinna?! Och jag som började med att säga att jag var skitdåligt, så dom behövde inte vara rädda att dom skulle förlora. HAHA.

Inga kommentarer: