lördag 16 februari 2013

fastetid

Hallå alla sköningar!!

Jag är så lycklig, och jag vet inte varför!! Inget speciellt har hänt. Men jag tror jag vet varför. Emma Joelsson har börjat träna ordentligt igen. Att man ALDRIG lär sig att kroppen mår så sjukt mycket bättre av att röra på sig regelbundet.. Helt sjukt. Alltid kommer lata sidan in och säger att man är fin som man är och att sova lite istället för träning borde göra susen! Man blir piggare, mer självsäker och ser världen från en något lyckligare synvinkel. Jag blir så trött på mig själv att jag bara håller på med träningen i några veckor och sen tröttnar jag. Varje gång.. Nu är det ändring på det. Ända tills jag åker till Peru är det träning på hög nivå så det så!! 

En sak till. Jag fastar nu från godis, chips och kakor, och det är sjuuukt svårt. Mycket svårare än jag trott att det skulle vara. Testa själva så får ni se hur svårt det är. Alltid finns det någon god kaka i något skåp eller framförallt i personalrummet. Personalrummet är nog värst skulle jag nog vilja säga! Som om man behöver socker för att klara av resten av dagen. ;) 

puss.

Inga kommentarer: