söndag 3 juni 2012

Vad kan du inte sluta tro på?

För några dagar sen så lyssnade jag på P3. Det handlade om vad man verkligen inte kan låta bli att tro på även om det är ologiskt som tusan. Jag satt där i bilen och funderade, men jag kom verkligen inte på vad jag inte kan låta bli att tro på fast det egentligen inte är så. I programmet var det saker som om man dödar en spindel så kommer det regna dagen efter eller om man går på brunnar så får man otur. Nu har jag kommit på vad det är som jag inte kan sluta tro på. Det är hur tramsigt som helst faktiskt men sant. Jag kan inte sluta tro att när man hickar så tänker någon på en. Jag har helt sinnessjukt mycket hicka jämt och ständigt och det går i perioder vissa veckor är det mer än andra. Haha. Kanske är det någon som sitter där och tänker på mig någonstans i världen? Jag hoppas det ;)

Inga kommentarer: